kävin tänään hakemassa mun 7 vuotiaan tädin koulusta. se oli niin sulonen kun se juoksi koulun portaita alas mun syliin. :) on ihanaa kun joku jumaloi niin paljon kun se mua, tosin välillä aika rasittavaa.
mä vaihan huomenna koulua. tai siis että huomen on mun vika päivä mun nykyisessä koulussa. jännittää VITUSTI, vaik kukaan ei tietenkään nää sitä.. tyyni ulkokuori on menestyksen avain (;
onneks pääsen kuitenki samalle luokalle kun yks mun hyvä frendi L. oon aina tullu paremmin juttuun poikien kaa, mut en oo ikinä tajunnu et mikä siin on, et pojat ei voi olla mun kaa kavereita, vaan ne on saman tien ihan kusessa. outoo, ja TOSI rasittavaa..
lähen ihan just terapiaan, ei kiinnosta paskaaakaa, mut pakko mikä pakko, mude nimittäin heittää mut sinne kun oon lintsannu liian usein.mrrr..
en oo syöny mitään, enkä aijokkaan, koska kun menee uuteen kouluu, täytyy tehä lähtemättömän upee ensivaikutelma (;